MASAI MARA AIR SAFARI

A Safari – mely szuahéli nyelven utazást jelent – általában nyitott tetejű kibusszal vagy terepjáróval történő barangolást jelent a végeláthatatlan szavannákon a vadállatok között.

Nyitólap » SZAFARI » MASAI MARA AIR SAFARI

Masai Mara a kenyai nemzeti parkok királya, itt forgatták a Távol Afrikától c. film sok jelenetét és a National Geographic természetfilmjeit. A 600 kilométeres repülőút már önmagában is fantasztikus élmény, az alacsony repülési magasságból megcsodálhatjuk a levegőből is Kenya gyönyörű szavannáit és hegyeit – köztük az örök hóval fedett Kilimanjaro-t is.

2 NAP MASAI MARÁN

1. nap: Reggel a menetrendhez igazítva érkezik a transzfert végző autó a hotel recepciójához. Dianin található egy kis repülőtér, ahonnan indul a menetrendszerint közlekedő repülőgép a Masai Mara Nemzeti parkba. A park repülőterén vár minket egy jeep vezetővel, aki a választott szálláshelyre fog elvinni minket, miközben szafarizunk. Érkezés ebédre, majd egy rövid pihenő követi, amíg újra elindulunk a vadak nyomába. Szafarink alatt találkozhatunk: oroszlánnal, zsiráffal, gepárddal, vizílóval, krokodillal, orrszarvúval… Este vacsora és szállás a választott luxus táborhelyen.

2. nap: A kora reggeli ébresztő után újabb állatlesre indulunk egészen ebédig. A reggelink a nemzeti park közepén lesz. A vezetőnk hozza magával és ő fog egy kisasztalra nekünk megteríteni. Ebédre visszatérünk választott szálláshelyünkre, majd check-out és transzfer a reptérre, miközben lehetőségünk lesz utolsó, rövid szafarink alatt megtekinteni a vadakat. Dianin vár minket a transzer autó, ami visszavisz az óceánparti hotelünkbe.

A Safari ára az utazás időpontjától és a résztvevők számától függ, kérjen ajánlatot!

• Royal Mara Camp

• parkbelépőt

3 NAP MASAI MARÁN

2. nap: Egész nap az állatok nyomában leszünk, kivéve a reggelit, az ebédet és a délutáni rövid pihenőt.

3. nap: A kora reggeli ébresztő után újabb állatlesre indulunk egészen ebédig. A reggelink a nemzeti park közepén lesz. A vezetőnk hozza magával és ő fog egy kisasztalra nekünk megteríteni. Ebédre visszatérünk választott szálláshelyünkre, majd check-out és transzfer a reptérre, miközben lehetőségünk lesz utolsó, rövid szafarink alatt megtekinteni a vadakat. Dianin vár minket a transzer autó, ami visszavisz az óceánparti hotelünkbe.

• parkbelépőt

4 NAP MASAI MARÁN

2-3. nap: Egész nap az állatok nyomában leszünk, kivéve a reggelit, az ebédet és a délutáni rövid pihenőt.

4. nap: A kora reggeli ébresztő után újabb állatlesre indulunk egészen ebédig. A reggelink a nemzeti park közepén lesz. A vezetőnk hozza magával és ő fog egy kisasztalra nekünk megteríteni. Ebédre visszatérünk választott szálláshelyünkre, majd check-out és transzfer a reptérre, miközben lehetőségünk lesz utolsó, rövid szafarink alatt megtekinteni a vadakat. Dianin vár minket a transzer autó, ami visszavisz az óceánparti hotelünkbe.

• parkbelépőt

Az élet bölcsője, ahol a kalandok kezdődnek!

Weather Icon
pesapal fizetési lehetőség

Rólunk írták

Rólunk írták: Egy Magyar, aki ottragadt Kenyában

Segíthetünk?

Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére!

9 + 6 =

Kövessen minket!

Kenyai Magyarok a Facebookon!

Címünk

Diani Beach Road, Diani Beach
Kenya 80401-5572
Kenya

Hívjon minket!

+254 717 555 166
(Viber, WhatsApp is egyben)