PRIVATE JEEP SAFARI

A Safari – mely szuahéli nyelven utazást jelent – általában nyitott tetejű kibusszal vagy terepjáróval történő barangolást jelent a végeláthatatlan szavannákon a vadállatok között.

Nyitólap » SZAFARI » PRIVATE JEEP SAFARI

A speciálisan szafarihoz átalakított Toyota Landcruiser terepjárókban 2-5 felnőtt és 1-2 gyerek utazhat kényelmesen, nagyobb létszám esetén több autó megy együtt konvojban. Az autó teteje nyitható, ahonnan állva lehet fotózni és csodálni a vadon élő állatokat. A szafari privát, tehát nem kell más turistákkal együtt utazni.

A kocsiban található egy “cooler box”, innen hideg ásványvíz fogyasztható korlátlan mennyiségben.

Létszám: 2-5 felnőtt + 1-2 gyerek / autó

Amit érdemes hozni: fürdőruhát, sportcipőt, kalapot vagy sapkát, kamerát és/vagy fényképezőgépet, távcsövet, napszemüveget, naptejet, szúnyogriasztó sprayt, estére hosszú ujjú felsőt – és sok-sok jókedvet.

A szafari ára az utazás időpontjától és a résztvevők számától függ, kérjen ajánlatot!

DÉLUTÁNI SZAFARI SHIMBA HILLSBEN

A Shimba Hills nemzeti park csupán 50 km-re fekszik Dianitól. Itt található a Sheldrick vízesés, amit Kenya egyik utolsó esőerdője táplál. A dzsungelen át két kilométeres gyalogtúrával közelíthető meg, melyen fegyveres vadőrök kísérik a látogatókat. Azoknak javasoljuk, akik rövidebb időt töltenek az országban, vagy gyerekek miatt nem akarnak több napos túrára indulni. A szafari privát, tehát nem kell más turistákkal együtt utazni.

Ebéd után, 12.30-kor találkozó a hotelben a recepciónál
 és indulás Shimba Hillsbe, Kenya utolsó trópusi esőerdejébe, mely hires gazdag madárfajairól, pillangóiról, fafajtáiról. Egyedül itt található sable antilop (fekete antilop). A világon két helyen találkozhatunk forest (erdei) elefántokkal, az egyik hely ebből Shimba Hills. A bejáratnál csatlakozik egy fegyveres őr, aki a kísérőnk lesz a vízeséshez való látogatásunkor. Miközben autózunk a vízeséshez lehetőségünk lesz meglesni a vadállatokat. Miután megérkeztünk az ösvényhez, elindulunk a két kilométeres, izgalmas gyalogtúránkra. A zárt sportcipőt javasoljuk a sétához, fürdőruhát és egy ásványvízet mindenképp vigyünk magunkkal. A fürdőzés és a séta után ismét vadles. Hat óra körül a nemzeti parkot elhagyva elindulunk egy “titkos helyre”, egy helyi falun keresztül, ahol Digok élnek. Ez a “titkos hely” 600 méterre található a tengerszint felett. A kilátás csodálatos lesz, látni lehet az óceánt, az alattunk folyó folyókat. Majd egy sziklán ücsörögve, miközben nézzük, hogyan megy le szembe velünk a nap, megiszunk egy üveg pezsgőt.
 Majd indulás vissza az óceánpartra a hotelbe. A várható érkezési idő: 20.00 óra.

• privát jeep szafarit
  • a parkbelépőt
  • korlátlan hűtőtt ásványvíz fogyasztását a szafari alatt
  • egy palack hűtött pezsgő elfogyasztását a vadonban

KÉT NAP A TSAVO EAST-EN

A két napos privát Jeep Safari kicsiknek és nagyoknak is fantasztikus élmény, egy Kenyai utazásnál ez a minimum “kötelező” program. Azoknak javasoljuk, akik rövidebb időt töltenek az országban, vagy gyerekek miatt nem akarnak több napos túrára indulni. A szafari privát, tehát nem kell más turistákkal együtt utazni.

1. nap:
Reggel 06.00 órakor találkozó a hotel recepciójánál és indulás Tsavo Eastre Mombasán keresztül. Egy gyors kávészünet az út mentén, majd egy Masai falu látogatása (ahol megismerhetjük a tűzgyújtás rejtelmeit, megnézhetjük, hogy hol és hogyan élnek a masaiok, meglátogathatjuk a masai gyerekek iskoláját és végezetül vásárolhatunk a masai piacon nyakláncokat, karkötöket amiket ők maguk készítettek.
 Belépés a nemzeti parkba a Bachuma kapun lesz, majd innen 80 km-en keresztül szafari következik a Manyatta Camp eléréséig. Utunk során találkozhatunk zebrákkal, a híres vörös elefántokkal, különböző antilopokkal, oroszlánokkal, leopárdokkal, zsiráfokkal… és rengeteg madárfajjal. Érkezés után check-in, ebéd, egy kis pihenő vagy egy kis fürdés a sátorhoz tartozó privát medencében. A relaxálás után újra elindulunk a vadak nyomába. Miközben megy le a nap, megállunk útközben valahol a nemzeti parkban és elfogyasztunk egy üveg finom, száraz pezsgőt. A romantikus italozás után elindulunk vissza a camp-be, ahol finom, ízletes vacsora vár minket.

2. nap
: A kora reggeli állatles után egy fenséges reggeli várja a szafarizokat a camp-ben. A szerencsések reggeli közben csodálhatják a zsiráfokat vagy zebrákat amint jóízűen falatoznak nem messze, a parkban. Check-out, majd újra a vadak nyomába eredünk, míg el nem érjük a Bachuma kaput. A parkot mindig abban az időpontban kell elhagyni amelyik időpontban a belépés történt (a parkba a belépő mindig 24 órára szól). Tsavo Eastet elhagyva visszaindulás az óceánpartra, a hotelba. Érkezés a délutáni órákban.

• a szállást a Manyatta Campben
  • a parkbelépőt
  • a masai falu látogatást
  • egy üveg hűtőtt pezsgő elfogyasztását a vadonban
  • a második napon egy plusz ebédet

KÉT NAP A TSAVO EAST-EN + SHIMBA HILLS

A két napos privát Jeep Safari kicsiknek és nagyoknak is fantasztikus élmény, egy Kenyai utazásnál ez a minimum “kötelező” program. Shimba Hills-sel kiegészítve pedig teljes két napot lehet szafarival tölteni.  Azoknak javasoljuk, akik rövidebb időt töltenek az országban, vagy gyerekek miatt nem akarnak több napos túrára indulni. A szafari privát, tehát nem kell más turistákkal együtt utazni.

1. nap:

2. nap: A korai fenséges reggeli után, check-out majd újra a vadak nyomába eredünk, míg el nem érjük a Bachuma kaput. Tsavo Eastet elhagyva elindulunk Shimba Hills irányába, Kenya utolsó trópusi esőerdejébe, mely hires gazdag madárfajairól, pillangóiról, fafajtáiról. Egyedül itt található sable antilop (fekete antilop). A világon két helyen találkozhatunk forest (erdei) elefántokkal, az egyik hely ebből Shimba Hills.  Shimba Hillst nem főútvonalon keresztül fogjuk megközelíteni, hanem egy „helyi úton“. Számítani kell arra, hogy végig zötykölödni fogunk. A bejáratnál csatlakozik egy fegyveres őr, aki a kísérőnk lesz a vízeséshez való látogatásunkor. Miközben autózunk a vízeséshez lehetőségünk lesz meglesni a vadállatokat. Miután megérkeztünk az ösvényhez, elindulunk a két kilométeres, izgalmas gyalogtúránkra. A zárt sportcipőt javasoljuk a sétához, fürdőruhát és egy ásványvízet mindenképp vigyünk magunkkal. A fürdőzés és a séta után ismét vadles. Hat óra körül a nemzeti parkot elhagyva elindulunk egy “titkos helyre”, egy helyi falun keresztül, ahol Digok élnek. Ez a “titkos hely” 600 méterre található a tengerszint felett. A kilátás csodálatos lesz, látni az óceánt, alattunk folyó folyókat. Majd egy sziklán ücsörögve, miközben nézzük, hogyan megy le szembe velünk a nap, megiszunk egy üveg pezsgőt.
 Majd elindulunk vissza az óceánpartra a hotelbe. A várható érkezési idő: 20.00 óra.

• a szállást a Manyatta Campben
  • két üveg hűtőtt pezsgő elfogyasztását a vadonban
  • Shimba Hills-ben egy picknic ebédet

HÁROM NAP TSAVO EASTEN + TSAVO WESTEN

A három napos privát Jeep Safari alatt szinte garantált, hogy minden vadon élő állatot közelről megismerhessünk Kenya két legnagyobb nemzeti parkjában. A szafari privát, tehát nem kell más turistákkal együtt utazni.

1. nap:
Reggel 06.00 órakor találkozó a hotel recepciójánál és indulás Tsavo Eastre Mombasán keresztül. Egy gyors kávészünet az út mentén, majd egy masai falu látogatása (ahol megismerhetjük a tűzgyújtás rejtelmeit, megnézhetjük, hogy hol és hogyan élnek a masaiok, meglátogathatjuk a masai gyerekek iskoláját és végezetül vásárolhatunk a masai piacon nyakláncokat, karkötöket amiket ők maguk készítettek.
 Belépés a nemzeti parkba a Bachuma kapun lesz, majd innen 80 km-en keresztül szafari következik a Manyatta Camp eléréséig. Utunk során találkozhatunk zebrákkal, a híres vörös elefántokkal, különböző antilopokkal, oroszlánokkal, leopárdokkal, zsiráfokkal…….és rengeteg madárfajjal. Érkezés után check-in, ebéd, egy kis pihenő vagy egy kis fürdés a sátorhoz tartozó privát medencében. A relaxálás után újra elindulunk a vadak nyomába. Miközben megy le a nap, megállunk útközben valahol a nemzeti parkban és elfogyasztunk egy üveg finom, száraz pezsgőt. A romantikus italozás után elindulunk vissza a campbe, ahol finom, ízletes vacsora vár minket.

2. nap:
 A korai fenséges reggeli után, check-out majd újra a vadak nyomába eredünk, míg el nem hagyjuk Tsavo Eastet. A parkot elhagyva elindulunk Taita Hills irányába. Útközben megállunk cukorkákat és ajándékokat osztogatni a helyi gyerekeknek. Tsavo Westet elérve a Lions Bluff lodge-ig újabb szafariben lesz részünk. A check-int egy ízletes ebéd és egy kis pihenés követi. Délutáni állatlesünk alatt találkozhatunk: gepárddal, oroszlánnal, leopárddal, zsiráffal, zebrával, antiloppal… Az oroszlán sziklához elérve, megmásszuk azt és a tetején ülve nézzük a naplementét és az állatokat, miközben elfogyasztunk egy üveg pezsgőt. Este vacsora a lodge-ban.

3. nap
: A korai ízletes reggeli és a check-out után kezdetét veszi utolsó szafarink. A szafari alatt Tsavo Westen madarakat fogunk etetni kenyérrel. Elhagyva a parkot lesz egy megálló Voi-ban, ahol elköltjük ebédünket, majd visszaindulás az óceánpartra, a hotelbe. Érkezés a késő délutáni órákban.

• a szállást a Manyatta Camp-ben és a Lions Bluff Lodge-ban
  • két üveg hűtőtt pezsgő elfogyasztását a vadonban
  • második nap egy plusz ebédet

HÁROM NAP TSAVO EASTEN + TSAVO WESTEN + SHIMBA HILLSEN

A három napos privát Jeep Safari alatt szinte garantált, hogy minden vadon élő állatot közelről megismerhessünk Kenya két legnagyobb nemzeti  parkjában. Shimba Hills-sel kiegészítve pedig teljes három napot lehet szafarival tölteni. A szafari privát, tehát nem kell más turistákkal együtt utazni.

2. nap
: A korai fenséges reggeli után, check-out majd újra a vadak nyomába eredünk, míg el nem hagyjuk Tsavo Eastet. A parkot elhagyva elindulunk Taita Hills irányába. Útközben megállunk cukorkákat és ajándékokat osztogatni a helyi gyerekeknek. Tsavo Westet elérve a Lions Bluff lodge-ig újabb szafariban lesz részünk. A check-int egy ízletes ebéd és egy kis pihenés követi. Délutáni állatlesünk alatt találkozhatunk: gepárddal, oroszlánnal, leopárddal, zsiráffal, zebrával, antiloppal… Az oroszlán sziklához elérve, megmásszuk azt és a tetején ülve nézzük a naplementét és az állatokat, miközben elfogyasztunk egy üveg pezsgőt. Este vacsora a lodge-ban.

3. nap
: A korai ízletes reggeli és a check-out után kezdetét veszi utolsó szafarink a parkban. A szafari alatt Tsavo Westen madarakat fogunk etetni kenyérrel. Elhagyva a nemzeti parkot elindulunk Shimba Hills irányába, Kenya utolsó trópusi esőerdejébe, mely hires gazdag madárfajairól, pillangóiról, fafajtáiról. Egyedül itt található sable antilop (fekete antilop). A világon két helyen találkozhatunk forest (erdei) elefántokkal, az egyik hely ebből Shimba Hills.  Shimba Hillst nem főútvonalon keresztül fogjuk megközelíteni, hanem egy „helyi úton“. Számítani kell arra, hogy végig zötykölödni fogunk. A bejáratnál csatlakozik egy fegyveres őr, aki a kísérőnk lesz a vízeséshez való látogatásunkor. Miközben autózunk a vízeséshez lehetőségünk lesz meglesni a vadállatokat. Miután megérkeztünk az ösvényhez, elindulunk a két kilométeres, izgalmas gyalogtúránkra. A zárt sportcipőt javasoljuk a sétához, fürdőruhát és egy ásványvízet mindenképp vigyünk magunkkal. A fürdőzés és a séta után ismét vadles. Hat óra körül a nemzeti parkot elhagyva elindulunk egy “titkos helyre”, egy helyi falun keresztül, ahol Digok élnek. Ez a “titkos hely” 600 méterre található a tengerszint felett. A kilátás csodálatos lesz, látni az óceánt, az  alattunk folyó folyókat. Majd egy sziklán ücsörögve, miközben nézzük, hogyan megy le szembe velünk a nap, megiszunk egy üveg pezsgőt.
 Majd elindulunk vissza az óceánpartra a hotelbe.

• a szállást a Manyatta Camp-ben és a Lions Bluff Lodge-ban
  • három üveg hűtőtt pezsgő elfogyasztását a vadonban
  • Shimba Hills-ben egy picknic ebédet

4 NAP TSAVO WESTEN + AMBOSELIN + TSAVO EASTEN

A négy napos privát Jeep Safari alatt szinte garantált, hogy minden vadon élő állatot közelről megismerhessünk. Amboselin pedig lehetőségünk van tiszta, szép időben megcsodálni a Kilimanjárot. A szafari privát, tehát nem kell más turistákkal együtt utazni.

1. nap:
Reggel 06.00 órakor találkozó a hotel recepciójánál és indulás Tsavo Westre Mombasán keresztül. Egy gyors kávészünet az út mentén. Tsavo Westet elérve a Lions Bluff lodge-ig lehetőségünk lesz megfigyelni a vadakat. A check-int egy ízletes ebéd és egy kis pihenés követi. Délutáni állatlesünk alatt találkozhatunk: gepárddal, oroszlánnal, leopárddal, zsiráffal, zebrával, antiloppal… Az oroszlán sziklához elérve, megmásszuk azt, majd a tetején ülve nézzük a naplementét és az állatokat, miközben elfogyasztunk egy üveg pezsgőt. Este vacsora a lodge-ban.

2. nap
: A korai fenséges reggeli után, check-out majd újra a vadak nyomába eredünk, míg el nem hagyjuk Tsavo Westet. A parkot elhagyva elindulunk az Amboseli Nemzeti park irányába. Ebédre megérkezünk szálláshelyenünkre, majd egy kis pihenést követően a különböző vadon élő állatok nyomába eredünk, miközben megcsodálhatjuk a Kilimanjáró hófödte csúcsát. Naplementénél megállunk valahol a parkban és miközben gyönyörködünk a varázslatos hegyben és állatokban, megiszunk egy üveg pezsgőt. Este vacsora és szállás a táborhelyen.

3. nap: A kora reggeli szafari után visszatérés a táborba reggelire, majd kijelentkezés és útnak indulunk a Tsavo East Nemzeti parkba. Belépés a nemzeti parkba a Bachuma kapun lesz, majd innen 80 km-en keresztül szafari következik a Manyatta Camp eléréséig. Utunk során találkozhatunk zebrákkal, a híres vörös elefántokkal, különböző antilopokkal, oroszlánokkal, leopárdokkal, zsiráfokkal… és rengeteg madárfajjal. Érkezés után check-in, ebéd, egy kis pihenő vagy egy kis fürdés a sátorhoz tartozó privát medencében. A relaxálás után újra elindulunk a vadak nyomába. Miközben megy le a nap, megállunk útközben valahol a nemzeti parkban és elfogyasztunk egy üveg finom, száraz pezsgőt. A romantikus italozás után elindulunk vissza a campbe, ahol finom, ízletes vacsora vár minket.

4. nap: A kora reggeli állatles után egy fenséges reggeli várja a szafarizokat a camp-ben. A szerencsések reggeli közben csodálhatják a zsiráfokat vagy zebrákat amint jóízűen falatoznak nem messze, a parkban. Check-out, majd újra a vadak nyomába eredünk, míg el nem érjük a Bachuma kaput. A parkot mindig abban az időpontban kell elhagyni amelyik időpontban a belépés történt (a parkba a belépő mindig 24 órára szól). Tsavo Eastet elhagyva megállunk egy masai falunál (ahol megismerhetjük a tűzgyújtás rejtelmeit, megnézhetjük, hogy hol és hogyan élnek a masaiok, meglátogathatjuk a masai gyerekek iskoláját és végezetül vásárolhatunk a masai piacon nyakláncokat, karkötöket amiket ők maguk készítettek. A falu látogatás után visszaindulás az óceánpartra, a hotelba. Érkezés a késő délutáni órákban.

• a szállást
  • három üveg hűtőtt pezsgő elfogyasztását a vadonban
  • az utolsó napon egy plusz ebédet

Az élet bölcsője, ahol a kalandok kezdődnek!

Weather Icon
pesapal fizetési lehetőség

Rólunk írták

Rólunk írták: Egy Magyar, aki ottragadt Kenyában

Segíthetünk?

Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére!

1 + 11 =

Kövessen minket!

Kenyai Magyarok a Facebookon!

Címünk

Diani Beach Road, Diani Beach
Kenya 80401-5572
Kenya

Hívjon minket!

+254 717 555 166
(Viber, WhatsApp is egyben)